Thursday, July 21, 2016

دانلود رایگان فیلم ایرانی تمام من از جم تی وی با بازی چکامه چمن ماه و بهارک صالح نیا

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی تمام من

 All Of Me از جم تی وی

با بازی بهارک صالح نیا و رابعه اسکویی 


به کارگردانی عباس مرادیان





دانلود فیلم ایرانی تمام من All Of Me
ژانر: درام – عاشقانه – هیجانی
فرمت: MKV و MP4
حجم: 1200 – 100 مگابایت
مدت زمان: 76 دقیقه
محصول: ترکیه
سال ساخت: 1395
تهیه کننده: سعید کریمیان
نویسنده: سمیه تاجیک
کارگردان: عباس مرادیان




بازیگران: 

رابعه اسکویی – بهارک صالح نیا – آتیلا پاک نهاد – نادر گوهر خانی – مرتضی حسینی – آرسام پور باقریان – عباس صادقی – بتسابه کاظمی – مسعود مساح – مهتاب اسکندری – مهدی کیوانی – علی گوارا – اردلان ورزندی – سمیرا چیت ساز – سمیرا علیزاده – مهتاب شکری زاده – رزیتا مقدس



 خلاصه داستان: 

فیلم “تمام من”، داستانی ست جذاب و پر از هیجان که بیننده را با سوالات مختلف به دنبال خود می کشاند. داستان زوجی جوان و عاشق که در شب عروسی در اثر یک تصادف، اتفاقات عجیبی برایشان رقم می خورد … اتفاقاتی که فقط عروس  قصه را با خود به دنیایی دیگر میبرد تا جاییکه نمی داند کدامش حقیقی ست ….و باید دید تمام او به کدام دنیا تعلق دارد 


توضیحات و اخبار این اثر:

 فیلم سینمایی تمام من، یکی دیگر از تولیدات گروه جم می باشد به و کارگردانی عباس مرادیان می باشد.










لینک های دانلود

No comments:

Post a Comment